Cabinet personal

20.08.2015

ADMINISTRATOR RECEPȚIE

DESCRIEREA POSTULUI :
– Întimplina şi programează pacienţii;
– Serviciu de protocol conform standartului;
– Răspunde la telefon oferirind informaţii de baza / direcţionare apeluri telefonice
– Oferă informaţii despre procedurile Clinicii şi promoţiile organizate;
– Încasează şi eliberează bon fiscal;
– Înregistrează serviciile şi pacienţii în baza de date;
CERINȚE:
– Studii superioare, preferabil în domeniu medical, estetologie, jurnalism, economie.
– Vîrstă – 22-30 ani;
– Cunoaşterea l. română, l. rusă fluent, l. engleză, l. intaliana constituie avantaj.
– Experienţă de lucru cu MCC, cu bani cash şi cardurile bancare este binevenită.
– Aspect fizic plăcut, tip – professional bussines,
– Prezentabilă, aspect îngrijit, ordonată,
– Abilităţi excelente de comunicare – în special cu clienţii,
– Aptitudinea de a urmări sarcini şi obiective multiple (multitasking).
– Comunicativă, calmă, disciplinată
– Cunoştinţe PC – basic user
– Seriozitate, responsabilitate profesională, punctualitate;
OFERTA/BENEFICII:
– Mediu de lucru profesionist, echipa tînără
– Pachet salarial motivant.
-Lucru pe schimburi peste o zi, 12 ore/zi, cîte 2 persoane în schimb.
Persoanele interesate sunt rugate să expedieze un CV la adresa de e-mail info@sancos.md

Pentru orice detalii, lăsați-ne un mesaj